Electronic Dance Music - A Top Export from Germany
Elke zomer leggen DJ's zoals Felix Jaehn en Alle Farben meer luchtmijlen af dan sommige luchtvaartpiloten, en veroveren ze de internationale hitlijsten vanaf hun laptops. Ze produceren hitnummers en hebben de Duitse Deep House-stijl populair gemaakt in Australië, Japan en de VS. Volg Alle Farben, Felix Jaehn en Trance-pionier Paul van Dyk over de hele wereld.