Nikki, een Britse met Trinidadiaanse roots, reist met haar vrijgevochten nicht Jade in een gammel autootje over het eiland om de as van hun grootmoeder uit te strooien. Een gevaarlijke ontmoeting dwingt hen samen te werken om hun doel te bereiken.