Kilimanjaro
Vier ervaren bergbeklimmers, Paul Pritchard, David Limb, Jamie Andrew en Pete Steane, zijn ernstig gehandicapt en dagen zichzelf uit om hoogste top van Afrika te beklimmen: de Kilimanjaro. Deze zware tocht is een krachtig bewijs van veerkracht, vastberadenheid en de ongelooflijke kracht van de menselijke geest bij het overwinnen van zware obstakels.