Paperman
Een eenzame jongeman in het New York van halverwege de vorige eeuw vertrouwt op zijn hart, verbeeldingskracht en een stapel papieren om het meisje van zijn dromen voor zich te winnen.
Beginnend regisseur John Kahrs stuurt de kunst van het animeren in een nieuwe gedurfde richting. Hij vertelt het verhaal van een eenzame jongeman in New York City, wiens lot een onverwachte wending neemt na een toevallige ontmoeting met een mooie vrouw. Ervan overtuigd dat het meisje van zijn dromen voor altijd is verdwenen, krijgt hij een tweede kans als hij haar aan de overkant van de weg ziet.