Mû
Een goddelijke waterbron is opgedroogd. Een kind, samen met een otterachtige metgezel, gaat op zoek naar een oplossing voor het levensbedreigende watertekort. MÛ is een korte 2D-animatiefilm waarin op poëtische wijze het thema van watertekort en het belang van water als leven scheppende bron wordt onderzocht.