Salmon
August, een chef-kok in de dop, krijgt een kans die zijn leven kan veranderen bij een prestigieus Scandinavisch restaurant met Michelin-sterren. Onder het strenge mentorschap van culinair virtuoos André wordt hij geconfronteerd met meedogenloze uitdagingen die hem tot het uiterste drijven terwijl hij worstelt met zijn angst om te falen. Hoewel hij zijn misstappen verbergt, dreigt er een catastrofe in dit verhaal van culinaire excellentie en competitie.