Magic Medicine
Kunnen paddo's een depressie genezen? Deze documentaire volgt een baanbrekend medisch onderzoek waarbij psilocybine wordt toegediend aan vrijwilligers. De film volgt drie patiënten en de toegewijde onderzoekers, en biedt een intieme en ontroerende blik op de ingrijpende gevolgen van een depressie, en de mogelijkheden van psychedelische therapie.