Een volhardende detective moet een reeks bijna onmogelijke puzzels en opdrachten voltooien om het leven van zijn vriendin te redden en een crimineel meesterbrein te dwarsbomen.
Detective Danny Baxter beleeft de ergste dag van zijn leven wanneer zijn criminele aartsvijand uit de gevangenis ontsnapt en wraak neemt. Danny wordt gedwongen een reeks bijna onmogelijke puzzels en opdrachten te voltooien om het leven van zijn vriendin te redden.