Jungle Cruise
Beleef het avontuur van je leven met de populaire Dwayne Johnson en Emily Blunt in Disney's ‘Jungle Cruise’. Het is een gewaagde, spannende reis door de Amazone met de geinige kapitein Frank Wolff en de onverschrokken onderzoeker dr. Lily Houghton. Lily reist van Londen naar het regenwoud van de Amazone en huurt de dubieuze diensten van Frank in om haar te vervoeren op La Quila – zijn gammele, maar charmante boot. Lily wil een oude boom vinden met een ongekende geneeskracht. Deze boom zou de toekomst van de geneeskunde kunnen veranderen. Tijdens hun geweldige zoektocht ervaart het vreemde duo allerlei gevaren en bovennatuurlijke krachten, die zich verschuilen achter de verraderlijke schoonheid van het dichtbegroeide regenwoud. Maar als de geheimen van de verloren boom worden onthuld, staat er veel meer op het spel voor Lily en Frank, en hangt hun lot – en dat van de mensheid – aan een zijden draadje.