Pocoyo
Pocoyo is nieuwsgierige, opgewekte, vriendelijke dreumes die altijd iets nieuws ontdekt. Of hij nu op zoektocht is met zijn vrienden in de ruimte - of gewoon zijn blokken opruimt - elke dag is een avontuur!
Pocoyo, Pato en Elly knikkeren: mik op een gat en gooi. Maar het gat slokt alles op!
Pocoyo vindt drie kippetjes waarvan de ouders lijken te zijn verdwenen, dus wil hij voor ze zorgen.
Pato heeft een nieuwe telefoon gekocht en vindt de technologie geweldig, maar er zijn ook nadelen!
Elly wil haar huis roze verven en vraagt Pocoyo en Pato om hulp, dus zoeken ze een normale kleur.
Onze vrienden gaan in het bos bessen plukken voor een taart, maar arme Pato eet de verkeerde!
Pocoyo en Nina spelen tennis. Pato en Elly voegen andere sporten toe. Wat een mix!