Takuya
Deze film is een eerbetoon aan Takuya, bij iedereen bekend als "Legende". Zijn levensverhaal, geïnspireerd door reizen, stijl, charisma en innerlijke strijd, transformeert tot een Japans krijgersepos, doorgegeven van oudere op jongere krijger. De film is opgedragen aan zijn vrouw en zoon. De nagedachtenis en nalatenschap van Takya zullen voor altijd voortleven in onze harten en in de legende.