Formentor, The Sea of Words
Documentaire over het legendarische Hotel Formentor op Mallorca, bekend als "het hotel van de sterren". Sinds de oprichting 90 jaar geleden heeft het hotel beroemde persoonlijkheden uit de 20e eeuw verwelkomd, waaronder Audrey Hepburn, Gorbatsjov, de Dalai Lama, Winston Churchill, Cela, Grace Kelly, Rainiero van Monaco en Charles Chaplin.