Vorkie stelt een vraag: Wat is lezen?
Vorkie vraagt aan de erwtjes wat lezen is. Zij proberen het hem uit te leggen. Maar dan blijkt dat Vorkie al kan lezen. Meneer Spelling vindt het een goede grap.