E-Life
Computers, telefoons en tablets zijn onlosmakelijk verbonden met het moderne leven, maar hun beschikking vormt een ernstige milieudreiging. "E-LIFE" duikt in de illegale handel en de giftige impact van elektronisch afval wereldwijd. Via persoonlijke verhalen onderzoekt het oplossingen voor deze dringende crisis.