First Date
Tina, een boerin die sinds kort weduwe is, wil niet dat haar dochter naar de stad verhuist en haar alleen achterlaat. Wanneer Seamus op de boerderij arriveert en begint te praten over een date, neemt Tina drastische maatregelen.