Disney Gallery / Star Wars: The Book of Boba Fett
'Disney Gallery: The Book of Boba Fett' kijkt achter de schermen bij het verhaal van de terugkeer van de legendarische premiejager naar Tatooine met de huurling Fennec Sand. Ze willen het gebied opeisen dat ooit werd geleid door Jabba de Hutt. In deze verhelderende, nieuwe special tonen filmmakers, cast en crew nooit eerder geziene beelden, baanbrekende technologie en de praktische effecten die alles tot leven brachten.