De prins en de bedelknaap
In een ver koninkrijk ontmoeten twee jongens elkaar die op elkaar lijken. Ze wisselen van plek: bedelknaap Mickey en de kroonprins. Ze moeten het koninkrijk redden van een kapitein die de troon wil!
Mickey Mouse speelt twee van de uitdagendste en leukste rollen in zijn carrière. Hij speelt niet alleen een verwende prins die de buitenwereld wil ontdekken, maar ook een arme dubbelganger die amper rond kan komen. Als de twee van plek wisselen, ontstaat er komische verwarring terwijl ze elk proberen zich aan hun nieuwe wereld aan te passen.