More Life - Decoding the Secret of Aging
Kunnen we 150 worden en nog steeds gezond zijn? Wetenschappers bestrijden niet langer alleen ouderdomsziekten. Ze pakken het verouderingsproces zelf aan. Deze film ontcijfert de geheimen van een lang leven en verkent nieuwe grenzen in de wetenschap die ons in staat kunnen stellen om gezond oud te worden.