Kenny Knuffelmonster
Welkom in Gromstad, waar Kenny Knuffelmonster met zijn broers en zus altijd weer in brulgoeie avonturen verzeild raakt. Met monsterknuffels en familieplezier lossen de Knuffelmonsters alles op!