Embrace the Panda: Making Turning Red
Embrace the Panda: Making Turning Red is een documentaire over het vrouwenteam dat aan het roer staat van Turning Red, de originele speelfilm van Pixar. Met toegang achter de schermen tot regisseur Domee Shi en haar belangrijkste leiderschapsteam, werpt dit verhaal een licht op de krachtige professionele en persoonlijke reizen die dit ongelooflijk komische, uiterst herkenbare en diep oprechte verhaal op het scherm hebben gebracht.