Het leven van een loser: Bekijk het maar!
Gebaseerd op het derde deel van Jeff Kinney's wereldwijde bestsellerreeks, keert Bram Botermans terug voor zijn volgende familieavontuur in de animatiefilm "Het leven van een loser: Bekijk het maar!". Wanneer de relaxte Bram merkt dat hij niet voldoet aan de hoge verwachtingen van zijn vader, neemt de druk toe om zijn leven te beteren. Na een reeks hilarische bijna-ongelukken stelt Bram zijn vader hem een ​​ultimatum dat zijn slappe gewoonten wel eens voorgoed zou kunnen veranderen. Geregisseerd door Matt Danner (“Legend of the Three Caballeros”) en geschreven en geproduceerd door Jeff Kinney, bevat “Het leven van een loser: Bekijk het maar!” de stemmen van Aaron D. Harris (“Matlock”) als Greg Heffley en Chris Diamantopoulos (“Silicon Valley”) als Frank Heffley.