America's National Parks
America's National Parks toont de landschappen en de dieren in het wild van tien ongelooflijk diverse en prachtige parken – sommige beroemd, andere verrassend onbekend. De serie toont Amerikanen en de wereld dat ieder van deze parken een natuurlijke parel is en dat ze gekoesterd moeten worden als nationaal erfgoed.