Big Shot
Een vertelling over een droom die een leugen werd, en hoe een zwendel van zulke epische proporties een iconische NHL-club teisterde en bijna onopgemerkt bleef.
In 1996 kwamen de ooit dominante New York Islanders in ernstige problemen. Belabberde prestaties en slecht management joegen de trouwe fans van de hockeyclub weg. Het team kon niet lager zinken. Toen kwam er een zakenman uit Dallas, genaamd John Spano, die zich erin vastbeet en ermee instemde het team te kopen voor 165 miljoen dollar. De dingen begonnen beter te gaan voor de Islanders - helemaal naar de top. Maar het was allemaal schone schijn. 'Big Shot' gaat over een buitengewoon schandaal dat de Islanders overweldigde. Met het enige interview dat Spano ooit heeft gegeven over de deal met Islanders, is deze film een onvergetelijke vertelling over een droom die een leugen werd - en hoe een zwendel van zulke epische proporties aanvankelijk onopgemerkt bleef.