Vous N'aurez Pas Ma Haine
Antoine verliest zijn vrouw bij de Bataclan-bomaanslag in Parijs. In een Facebookbericht verklaart hij hoe hij haat weerstaat: door de liefde voor zijn 3-jarige zoon tegenover het terrorisme te stellen. Al rouwend lijkt hij de grip op de werkelijkheid te verliezen.