Oeil Pour Oeil
Een eenogige piratenkapitein wil een schat veroveren en rekruteert alleen bemanningsleden die ook maar één oog hebben. Na elke mislukking keert hij alleen en steeds meer gehavend terug naar de taverne. Daar ronselt hij een nieuwe bemanning en probeert hij het gewoon opnieuw.