Mees Kees Op Kamp
Wanneer directrice Dreus op de eerste dag van het schoolkamp door haar rug gaat, krijgt Mees Kees de taak om de rest van het kamp in goede banen te leiden. Met de hulp van eigenaar Koos proberen Tobias, Sep en de kinderen Mees Kees zoveel mogelijk te helpen. Dit gaat natuurlijk niet altijd even goed, maar spannend en leuk is een kamp met Mees Kees natuurlijk wel.