Only Murders in the Building Official Podcast
In deze geestige en onthullende video- en audiopodcast neemt Michael Cyril Creighton (Howard) je mee achter de schermen van het vijfde seizoen van 'Only Murders in the Building'. Hierin spit hij elke aflevering door met de cast en crew en delen ze nooit eerder vertelde verhalen, verborgen details en leuke momenten op de set. Kortom, alle ingrediënten die bijdragen aan het mysterie, de humor en de charme van het Arconia.
Beanie Feldstein deelt haar favoriete herinneringen met Michael Cyril Creighton.
In de knallende seizoensfinale blikt Michael Cyril Creighton terug met de cast en de moordenaar.