Tigerland
Een groep rekruten doorloopt een specialistische infanterietraining in Fort Polk, Louisiana, het beruchte Tigerland, de laatste halte voor het vertrek naar Vietnam.
Roland Bozz (Colin Farrell), die net uit de gevangenis is ontslagen, voegt zich bij een peloton jonge soldaten die zich voorbereiden op het vertrek naar Vietnam. De onafhankelijkheid en opstandigheid van Bozz trekt de aandacht van zowel zijn eigen mannen als de bevelvoerende officieren. Wanneer het peloton naar Tigerland wordt gestuurd, een zwaar oefenterrein dat de laatste halte is voor Vietnam, zorgt de loyaliteit en het leiderschap van Bozz ervoor dat zijn mannen zich verenigen, met buitengewone gevolgen.