George and A.J.
Verpleegsters George en A.J. proberen bejaarden te begeleiden naar een bejaardentehuis. Geïnspireerd door Carls ontsnapping, proberen de bejaarden hun eigen "ontsnappingen" te organiseren.
Bejaardenverzorgers George en A.J. van het bejaardencentrum Shady Oaks zagen Carl vertrekken met zijn huis hangend aan ballonnen. Andere bejaarden in de stad putten hier inspiratie uit om hun eigen 'vlucht' op touw te zetten. Tot groot ongenoegen van George en A.J.