Lost Treasures Of Egypt
Deze meeslepende serie vol actie volgt internationale teams egyptologen als ze de rijkste bron van de oude archeologie ter wereld opgraven in de vorm van de verloren schatten van Egypte. We volgen de teams in de frontlinie van de archeologie op de voet en zien hoe deze moderne ontdekkingsreizigers kampen met verzengende hitte en onherbergzaam terrein om de ontdekkingen van hun leven te doen.