Kingdom of the Mummies
In de schaduw van 's werelds oudste piramide ontdekt een team van archeologen onder leiding van Dr. Ramadan Hussein de eerste Egyptische begrafenisstallen die ooit zijn gevonden.
Een team van archeologen onder leiding van dr. Ramadan Hussein ontdekt een volledig intact grafcomplex onder het zand. De plek zit boordevol schatten en wereldprimeurs en kan ons beeld over mummificatie veranderen en geheimen onthullen die sinds het tijdperk van de farao's zijn vergeten. Nu moet het team elk mysterie onderzoeken en elke aanwijzing ontcijferen in de eerste Egyptische begrafenisstal die ooit is gevonden.