Epic Adventures with Bertie Gregory
Deels natuurfilm en deels avonturenprogramma. We volgen de avonturen van de jonge National Geographic-onderzoeker Bertie Gregory terwijl hij de wereld rondreist om buitengewone beelden van wilde dieren vast te leggen. Met een combinatie van technische snufjes, onopvallend veldwerk en heel veel doorzettingsvermogen proberen hij en zijn team de uitdagingen en gevaren te overwinnen en zo dicht mogelijk bij de wilde dieren te komen.