Maurice's Bar
Op een trein die nergens naartoe rijdt, herinnert een voormalige dragqueen zich een nacht in 1942 in een van de eerste gaybars van Parijs. Fragmenten van roddelende klanten schetsen een beeld van de legendarische bar en de mysterieuze Joods-Algerijnse eigenaar.