Inocente
Deze film is een registratie van de 120 uur die een Valenciaanse zakenman in isolatie doorbrengt, en beschrijft zijn strijd voor gerechtigheid en hoe hij zijn onschuld probeert te bewijzen als hij en vier anderen worden gearresteerd in Spanje en beschuldigd van het financieren van Al Qeada.