Your Friend the Rat
Remy en zijn weinig enthousiaste broer Emile laten zien waarom mensen en ratten gewoon goed met elkaar moeten kunnen opschieten. Remy loodst ons door onze gemeenschappelijke geschiedenis. Emile voegt veel leuke rattenfeitjes toe om uit te leggen waarom ratten meer erkenning verdienen. Het tweetal trekt alle registers open en sluit af met het bezingen van een utopia voor mens en rat. Bevat beelden van roken.