The Big Brother
Een kinderfilm over plezier en wreedheid, gemaakt met een mix van stop-motionfotografie en geanimeerde tekeningen. Twee animatiefiguren komen tot leven. Ze vernederen en kleineren een derde, nog onvoltooid animatiefiguur. Totdat de rollen worden omgedraaid en de derde figuur hun sterkere, oudere broer blijkt te zijn.