Bij elkaar blijven
Zelfs een ouder wordende Donald Duck moet nog steeds de kost verdienen met afval prikken in het park. Als hij zijn vroegere partner tegenkomt, een oudere honingbij genaamd Spike, roept het herinneringen op aan de goede oude tijd. Maar kan hun partnerschap, en vriendschap, overleven als er een bevallige jeugdige damesbij op het toneel verschijnt?