Elvis & Benny
Elvis en Benny, beleven doldwaze avonturen in een bizarre fantasiewereld. Vanuit hun vuurtoren in de woestijn trotseren ze het gevaar van de monsterlijke Sandy, een gigantisch blauw konijn-kreeft dat in de diepte op de loer ligt. Beiden zijn ze verliefd op de vurige zeemeermin Toucane. Ze vertrouwen op hun beschermengel Babette, een badeend die van gedaante kan veranderen, om hen te redden.
Elvis en Benny, beste vrienden, beleven de meest waanzinnige avonturen in een fantasiewereld vol bizarre wezens. Ze hebben een uniek gevoel voor humor en zijn allebei smoorverliefd op de beeldschone, maar temperamentvolle zeepaard-zeemeermin Toucane. Ze spelen veilig boven de grond in hun vuurtoren, te midden van scheepswrakken in een woestijnlandschap, maar vanuit de diepte dreigt gevaar in de vorm van Sandy, een gigantisch blauw ondergronds konijn-kreeftenmonster. In geval van nood schiet hun beschermengel Babette te hulp, een badeendje met gedaanteverwisselende krachten.