De Aristokatten
Een raskat en haar drie kittens worden ontvoerd door een hebberige butler om de erfenis van hen af te pakken. Het lijkt hopeloos tot ze bevriend raken met Thomas O'Malley, een relaxte straatkat.
In het hart van Parijs laat een vriendelijke, excentrieke miljonaire alles na aan Duchess, haar chique kat, en haar drie kleine kittens. Komische avonturen volgen als de hebberige, onhandige butler de katten ontvoert om de erfenis te krijgen. De ruige straatkat Thomas O'Malley en zijn groep swingende jazzkatten moeten nu de boel redden.