Rothko - Hartung : Couleurs et cataclysmes
Na de Tweede Wereldoorlog ontstond er een heimelijke maar diepe band tussen de schilders Mark Rothko en Hans Hartung. Deze documentaire werpt licht op hun discrete vriendschap, die begon in 1950 en leidde tot krachtige, metafysische kunst. Rothko's intense stijl inspireerde Hartung, die zijn vriend na zijn dood een eerbetoon bracht.