See How They Run
Het is de opvallendste moord die ooit is geregisseerd: plannen voor de verfilming van een succesvolle theatervoorstelling in Londen in de jaren 50 worden stopgezet als een belangrijk crewlid blijkt te zijn vermoord. Een cynische rechercheur en zijn gretige, onervaren partner gaan op onderzoek en komen terecht in de glamoureuze, verderfelijke onderwereld van het theater, waar ze zelf gevaar lopen.
Het is de opvallendste moord die ooit is geregisseerd: op het Londense West End in de jaren 50 worden plannen voor de verfilming van een succesvolle theatervoorstelling abrupt stopgezet als een belangrijk crewlid blijkt te zijn vermoord. De cynische rechercheur Stoppard en zijn gretige, onervaren partner, agent Stalker, gaan op onderzoek en belanden in een verwarrende whodunit in de glamoureuze, verderfelijke onderwereld van het theater. Hoe meer ze te weten komen over de mysterieuze moord, hoe meer ze beseffen dat ze in groot gevaar zijn.