Keeping Up With the Kardashians
Als trendsettende realityserie schetst Keeping Up with the Kardashians een van de bekendste families van Hollywood terwijl de leden op zoek zijn naar faam, rijkdom en huiselijk geluk. Huwelijken, scheidingen, baby's en de opbouw van een media- en stijlimperium worden allemaal getoond terwijl de familie alles onthult voor de camera's. Met Kim, Khloe, Kourtney, Kris en anderen is dit een geweldige cast van personages. Het publiek krijgt er geen genoeg van!
Tijdens een reis naar Miami krijgen Kim, Kourtney en Khloé een bod waar ze over moeten nadenken.
Kourtney kijkt ernaar uit om naar de Fashion Week in Parijs te gaan met Kim en Kendall.
Kim wordt geopereerd aan haar baarmoeder, maar ze krijgt te maken met gevaarlijke complicaties.
Kim vertoont zich weer in het openbaar, maar wordt overrompeld door heftig nieuws over Kanye.
Als Kim heftig nieuwskrijgt als ze in New York is voor het Angel Ball, gaat ze direct naar huis.
Het verbaast de familie dat Kourtney het goed vindt dat Scott meegaat op een reis naar Costa Rica.
Als Scott een ongenode gast heeft, zegt Kourtney dat hij zijn kans nu heeft verspeeld.