Look Beyond
'Er zijn twee paden: de ene is uitdagend, de andere makkelijk…'. Rugbyspeler Ian McKinley koos samen met zijn familie het uitdagende pad. Een verhaal over moed, vastberadenheid en vrijgevigheid. Een lange reis, van het ongeluk tijdens de wedstrijd tot zijn terugkeer op het hoogste rugbyniveau.