How to Die Alone
How to Die Alone gaat over Mel, een arme, dikke, zwarte medewerkster van het vliegveld JFK. Mel is nog nooit verliefd geweest en is vergeten hoe ze moet dromen, totdat een toevallige ontmoeting met de dood ervoor zorgt dat ze eindelijk haar vleugels uitslaat en begint te leven op alle mogelijke manieren.
Omdat ze nog steeds pijn heeft van het ongeval, gaan Mel en Rory op zoek naar medicijnen.
Tijdens een cursus professionele ontwikkeling ontdekt Mel wie haar heeft tegengehouden en waarom.
Tijdens de diploma-uitreiking verrast Terrance Mel met een cadeau dat ze nooit had verwacht.