D23 Horizons: Disney Experiences Showcase
Presentator Neil Patrick Harris neemt je tijdens 'D23: The Ultimate Disney Fan Event' mee naar de toekomst van Disney Experiences over de hele wereld. Voortbouwend op de ambitieuze projecten die in 2024 zijn aangekondigd, komen fans meer te weten over de creatieve visie achter de toekomstplannen — rechtstreeks van de Imagineers, vertellers, kunstenaars en vernieuwers die ze tot leven brengen. Geïnspireerd door de Carousel of Progress neemt Harris je mee in interessante gesprekken. Maak je klaar voor een uniek kijkje achter de schermen, speciale optredens en nog veel meer verrassingen.