Café Para Llevar
Terwijl ze aan de telefoon haar aanstaande bruiloft bespreekt, komt Alicia onverwachts haar ex-vriend tegen. Ze loopt het eerste café binnen dat ze ziet en bestelt een koffie om mee te nemen, maar het lot wil dat Alicia daarbinnen haar ex-vriend Javi tegenkomt.