War of the Worlds
Wanneer astronomen een transmissie van een ander sterrenstelsel detecteren, is dit het definitieve bewijs van intelligent buitenaards leven. Binnen enkele dagen is de mensheid bijna uitgeroeid, en terwijl buitenaardse schepen in de lucht verschijnen, stellen de overlevenden een brandende vraag: wie zijn deze aanvallers en waarom zijn ze vastbesloten om ons te vernietigen?