Sharks
Buitengewone beelden tonen deze zeewezens op een nieuwe, andere manier, aangezien ze al lang voor de dinosaurussen aanwezig waren. De indrukwekkende overleveraars en meesters van de oceaan zijn gevaarlijke, schrokkende vechtmachines. De witte haai, de hamerhaai en de walvishaai zijn van dichtbij te zien, in indrukwekkende 3D-beelden of 2D-beelden op hoge resolutie!