Bull Run
Filmmaker Ana is verslaafd aan de cryptohandel en als er een interventie dreigt, besluit ze haar obsessie te documenteren. Ze duikt in de koortsachtige wereld van Bitcoin en verkent de vage grens tussen investeren en gokken, in de wereld waar in een oogwenk grof geldt wordt verdiend en verloren.