De Lego Ninjago Film
Een strijdlustig maar ongedisciplineerd team van moderne ninja's moet leren hun ego opzij te zetten en samen te werken om hun ware kracht te ontketenen en de kwaadaardige krijgsheer Garmadon te verslaan.